Urari si mesaje de 1 martie

joi, 26 februarie 2009
  • Viata alaturi de tine are iz de primavara! Infloresc la orice atingere a ta si simt ca zbor ca un fluturas cand imi spui cuvinte dulci. TE IUBESC!…
  • Sunt mic dar vreau sa iti spun ca te iubesc si ca dupa ce ma vei primi, o sa poti simti in inima ta o schimbare, o sa simti ca o data cu natura imbobocesti si tu, ca intr-o zi(apropiata) vei inflori la fel ca gingasele flori. Da, sunt eu MARTISORUL si te asigur ca asa va fi!
  • Sa va fie viata frumoasa ca un fir de ghiocel iesit de sub zapada si plina de caldura si speranta ca mugurii copacilor aflati in asteptarea primaverii!
  • Martisorul meu este inima ta ce bate in pieptul meu... iti ofer ca martisor inima mea sa bata in pieptul tau!
  • Acum, cand soarele primaverii rasare dintre nori dand aripi iubirii ce ne uneste, imi leg snurul dragostei de inimioara mea, daruindu-ti-o cu toata increderea, pentru ca stii sa o faci sa zambeasca si sa pluteasca spre neantul fericirii...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu