Mesaje si urari de dragoste de 8 martie pentru mamici

luni, 1 martie 2010
http://www.e-scoala.ro/martie/martie_8martie_zambila.jpg
Trimite-i mamei tale o urare de dragoste frumoase:
  • Tu, mamico draga, ne indrumi pasii si ne sprijini sa mergem pe drumul drept. Noi iti multumim si te iubim. La multi ani!
  • La multi ani, mamica mea! Sa fi fericita si sa te iubesca toata lumea cum o face puiul tau.
  • Unei singure fiinte din viata mea ii datorez tot ceea ce eu am si ceea ce sunt azi. Ea mi-a dat nastere, m-a crescut si m-a invatat sa iubesc. Nu exista cuvinte care sa o descrie!
  • Te iubesc, mama!
  • Precum sunt florile gingase, soarele luminos, apele limpezi si izvoarele cristaline, asa sa fii tu, mamica draga, buna, inteleapta si frumoasa! La Multi Ani!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu